جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024

نماينده تهران در تذكري آئين‌نامه‌اي گفت: آيا وقت آن نرسيده از موسوي و خاتمي كه هنوز بيشرمانه دست در دست اوباما به جنگ امام حسين(ع) و ولايت آمده‌اند، اعلام برائت كنيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، روح‌الله حسينيان نماينده مردم تهران و عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در آغاز جلسه علني امروز سه‌شنبه مجلس در واكنش به هتك حرمت عده‌اي از حاميان موسوي و خاتمي به روز عاشوراي حسيني در تذكري آئين‌نامه‌اي، اظهار داشت: ‌عده‌اي از عناصر فاسد با زمينه‌سازي عده‌اي دنيا طلب و هواپرست به عاشوراي حسيني قرآن كريم در روز عاشورا هتك حرمت كردند.
وي افزود: اينجا جا دارد هر مومني از درد جان دهد و اشكش جاري شود، اينجا ديگر جاي تسامح نيست و خون مومنان حسيني بايد به گوش آيد و فرياد برآورند كه هيهات من الذله.
نمايندگان مجلس بعد از اين گفته حسينيان با فرياد هيهات من‌الذله وي را همراهي كردند.
حسينيان در ادامه خاطرنشان كرد:‌ امروز بايد تسامح را كنار گذشته و رسما از كساني كه با نام و نشان اين زمينه را فراهم كردند اعلام برائت كنيم.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد: وقت آن است كه از موسوي و خاتمي كه هنوز بيشرمانه دست در دست اوباما به جنگ حسين و ولايت او آمده‌اند و از امام خميني شرم نمي‌كنند و حسينيه جماران كه متعلق به همه شهيدان، جانبازان و انقلابيون است وسيله‌اي براي كوبيدن امام حسين (ع) و امام خميني (ره) و راه آنان است،استفاده مي‌كنند اعلام برائت مي‌كنند.
وي افزود: آيا وقت آن نرسيده كه تسامح را كنار گذاشته و از اين مزدوران وابسته به دشمن با اسم و نام اعلام برائت كنيم؟
حسينيان در پايان از نمايندگان خواست تا دقايقي در راهپيمايي در خارج از صحن مجلس در محكوميت اين اقدام پليد شركت كنند.
انتهاي پيام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha